اخبار > اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان سراسری مقطع کارشناسی سال 1401 ـ تکمیل ظرفیت

 


  چاپ        ارسال به دوست

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان سراسری مقطع کارشناسی سال 1401 ـ تکمیل ظرفیت

اطلاعیه مراحل ثبت نام

اطلاعیه مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی تکمیل ظرفیت

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ـ  مقطع کارشناسی  سال 1401

ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1402، به اطلاع می رساند؛

ثبت نام به صورت اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک برای دانشجویان حضوری قم و تهران به صورت حضوری و دانشجویان پذیرفته شده به شیوه مجازی  به صورت پستی خواهد بود.
 

نکات در خصوص ثبت نام:

1- برای مشاهده نتایج نهایی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون سراسری بهمن ماه 1401 اینجا را کلیک کنید.

2- تاریخ ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک (ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری) روزهای یک شنبه و دوشنبه 16 و 17 بهمن 1401

3- پذیرفته شدگان دوره های حضوری تهران می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی  (روزهای یک شنبه تا دوشنبه 16 تا 17 بهمن 1401) مدارک خود را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 بهمن ماه 1401 به صورت حضوری از ساعت 8:30 تا 14:30 به بخش پذیرش و بایگانی (جناب آقای نوروزی) تحویل دهند.

3- پذیرفته شدگان دوره مجازی می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی (روزهای یک شنبه تا دوشنبه 16 تا 17 بهمن 1401)  و بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان و اختصاص شماره دانشجویی مدارک طبق موارد اعلامی در اطلاعیه  ارسال کنند.

4- برای ارتباط با کارشناسان بخش پذیرش اینجا را کلیک کنید.

ـ در صورت سوال در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان رشته روانشناسی با جناب آقای نوروزی از طریق پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/qhu_paziresh11 و پذیرفته شدگان رشته فقه و مبانی حقوق مجازی با جناب آقای جهان آرا از طریق پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/qhu_Paziresh33 ارتباط برقرار کنید.

5- لطفا اطلاعیه به صورت دقیق مطالعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

6- شروع نیمسال دوم 23 بهمن 1401 می باشد و شروع کلاسها متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

ـ کد رشته محل

ـ پذیرفته شدگان حضوری تهران می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی  مدارک خود را به صورت حضوری به آدرس های اعلام شده تحویل دهند و ارسال مدارک به صورت پستی برای پذیرفته شدگان حضوری قابل قبول نیست.

ـ پذیرفته شدگان دوره مجازی می توانند مدارک خود را به صورت حضوری به شعبه های قم و تهران و یا به صورت پستی ارسال کنند.

ـ تمامی رشته ها در صورت به حد نصاب رسیدن قابل اجرا می باشد.

کد رشته محل عنوان رشته محل تحصیل
12390 روان شناسی حضوری ـ شعبه تهران
15808 فقه و مبانی حقوق اسلامی الکترونیکی ـ مجازی

 

ـ مراحل اول:  ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)

فابل توجه پذیرفته شدگان گرامی: در صورتی که مدارک به صورت ناقص و نامفهوم بارگذاری گردد ثبت نام تایید نخواهد شد و شماره دانشجویی نیز صادر نمی شود.

ردیف فرایند ثبت نام توضیحات
1

مطالعۀ دقیق اطلاعیه توسط پذیرفته شده

 
2

ورود به سامانۀ پذیرش اینترنتی (غیرحضوری)

ـ برای راهنمای ورود اطلاعات اینجا را کلیک کنید.
ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش اینجا را کلیک کنید.
3

بارگذاری اسکن مدارک اعلام شده در همین اطلاعیه

 
4

دریافت رسید پس از تکمیل و ثبت اطلاعات

 
5

الزام بر تکمیل اطلاعات فرم سلامت

ورود به سامانه تکمیل فرم سلامت

6

دریافت معافیت تحصیلی اینترنتی طبق ضوابط دفترچه

ورود به سامانه
7 درخواست تأییدیه و سوابق تحصیلی ورود به سامانه
8

دریافت شماره دانشجویی از طریق پیامک بعد از بررسی و تایید مدارک توسط کارشناسان ـ پذیرفته شدگان مجازی

لطفا برای دریافت شماره دانشجویی با کارشناسان تماس گرفته نشود.

9

پرداخت شهریه به صورت آنلاین از طریق سامانۀ جامع آموزشی (ناد)

ـ برای راهنمای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید.
ـ برای راهنمای پرداخت شهریه اینجا را کلیک کنید.
ـ برای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید.

10

انتخاب واحد گروهی در ترم اول تحصیلی توسط کارشناسان رشته انجام خواهد شد.

 

 

ـ مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)

ردیف

نوع مدرک (فایل اسکن شده)

توضیحات

1

ارائه یکی از مدرک تحصیلی زیر:

ـ دیپلم نظام آموزشی جدید (6-3-3) اعم از شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش

ـ دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی (نظام سالی ـ واحدی یا ترمی واحدی)

تذکر: دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام سالی واحد ـ ترمی واحدی هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را نداشته و در صورت پذیرفته شدن، قبولی آنان باطل خواهد بود.

ـ دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم

ـ مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یا کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای

ـ دانش آموختگی پذیرفته شدگان، حداکثر تا تاریخ 31/06/1401 الزامی است.

2

تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی معتبر

 
3

عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری)

مشاهدۀ مشخصات عکس
عکس برای کارت دانشجویی استفاده می شود لطفا در بارگزاری عکس دقت فرمایید.

4

اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران

 

5

مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران]

با توجه به یکی از بندهای مندرج دفترچۀ سازمان سنجش

6  اصل یکی از مدارک معتبر اقامتی اتباع خارجی ـ دریافت فرم ويژه اتباع عراقی و افغانستانی

 

مرحله دوم: تحویل مدارک به دانشگاه به صورت حضوری و  یا ارسال از طریق اداره پست

ـ پذیرفته شدگان حضوری تهران می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی  مدارک خود را به صورت حضوری به آدرس های اعلام شده تحویل دهند و ارسال مدارک به صورت پستی برای پذیرفته شدگان حضوری قابل قبول نیست.

ـ پذیرفته شدگان دوره مجازی می توانند مدارک خود را بلافاصله بعد از دریافت شماره دانشجویی به صورت حضوری به بخش پذیرش و بایگانی شعبه های قم و تهران تحویل دهند  و یا از طریق اداره پست به آدرسهای قم و تهران ارسال نمایند.

ـ از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

آدرس مرکز قم:  بلوار پانزده خرداد، چهار راه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، دانشگاه قرآن و حدیث ،صندوق پستی: 371951139، کد پستی: 3714854913

آدرس شعبه تهران: شهر ری، ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، دانشگاه قرآن و حدیث ، صندوق پستی: 18735477، کد پستی: 1876943116

1 تحویل اصل یکی از مدرک زیر:

ـ دیپلم نظام آموزشی جدید (6-3-3) اعم از شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش

ـ دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی (نظام سالی ـ واحدی یا ترمی واحدی)

تذکر: دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام سالی واحد ـ ترمی واحدی هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را نداشته و در صورت پذیرفته شدن، قبولی آنان باطل خواهد بود.

ـ دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم

ـ مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یا کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای

2 تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی معتبر
3 شش عدد عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری)
4 مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران]
5 در صورت استفاده از سهمیه، اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران

 

مرحله سوم: پرداخت شهریه

پذیرفته شدگان گرامی می بایست پس از طی مراحل ثبت نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین) شهریۀ ثابت نیمسال اول اقدام کنند.

تذکر: مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع آزمون های پایانی نیمسال دوم می باشد.

تذکر: اطلاعیه ای برای بررسی درخواست های تخفیفات مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم خواهد شد.

تذکر: پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، می بایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز دوم انجام شود.
 


١٤:١٦ - چهارشنبه ١٢ بهمن ١٤٠١    /    عدد : ٢٧٧٧    /    تعداد نمایش : ٥٠٧٢



خروج