اطلاعیه مراحل ثبت نام
اطلاعیه مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی تکمیل ظرفیت
پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ـ مقطع کارشناسی سال 1401
ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1402، به اطلاع می رساند؛
ثبت نام به صورت اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک برای دانشجویان حضوری قم و تهران به صورت حضوری و دانشجویان پذیرفته شده به شیوه مجازی به صورت پستی خواهد بود.
نکات در خصوص ثبت نام:
1- برای مشاهده نتایج نهایی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون سراسری بهمن ماه 1401 اینجا را کلیک کنید.
2- تاریخ ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک (ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری) روزهای یک شنبه و دوشنبه 16 و 17 بهمن 1401
3- پذیرفته شدگان دوره های حضوری تهران می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی (روزهای یک شنبه تا دوشنبه 16 تا 17 بهمن 1401) مدارک خود را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 بهمن ماه 1401 به صورت حضوری از ساعت 8:30 تا 14:30 به بخش پذیرش و بایگانی (جناب آقای نوروزی) تحویل دهند.
3- پذیرفته شدگان دوره مجازی می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی (روزهای یک شنبه تا دوشنبه 16 تا 17 بهمن 1401) و بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان و اختصاص شماره دانشجویی مدارک طبق موارد اعلامی در اطلاعیه ارسال کنند.
4- برای ارتباط با کارشناسان بخش پذیرش اینجا را کلیک کنید.
ـ در صورت سوال در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان رشته روانشناسی با جناب آقای نوروزی از طریق پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/qhu_paziresh11 و پذیرفته شدگان رشته فقه و مبانی حقوق مجازی با جناب آقای جهان آرا از طریق پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/qhu_Paziresh33 ارتباط برقرار کنید.
5- لطفا اطلاعیه به صورت دقیق مطالعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنید.
6- شروع نیمسال دوم 23 بهمن 1401 می باشد و شروع کلاسها متعاقبا اعلام خواهد شد.
ـ کد رشته محل
ـ پذیرفته شدگان حضوری تهران می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی مدارک خود را به صورت حضوری به آدرس های اعلام شده تحویل دهند و ارسال مدارک به صورت پستی برای پذیرفته شدگان حضوری قابل قبول نیست.
ـ پذیرفته شدگان دوره مجازی می توانند مدارک خود را به صورت حضوری به شعبه های قم و تهران و یا به صورت پستی ارسال کنند.
ـ تمامی رشته ها در صورت به حد نصاب رسیدن قابل اجرا می باشد.
کد رشته محل |
عنوان رشته |
محل تحصیل |
12390 |
روان شناسی |
حضوری ـ شعبه تهران |
15808 |
فقه و مبانی حقوق اسلامی |
الکترونیکی ـ مجازی |
ـ مراحل اول: ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)
فابل توجه پذیرفته شدگان گرامی: در صورتی که مدارک به صورت ناقص و نامفهوم بارگذاری گردد ثبت نام تایید نخواهد شد و شماره دانشجویی نیز صادر نمی شود.
ردیف |
فرایند ثبت نام |
توضیحات |
1 |
مطالعۀ دقیق اطلاعیه توسط پذیرفته شده
|
|
2 |
ورود به سامانۀ پذیرش اینترنتی (غیرحضوری)
|
ـ برای راهنمای ورود اطلاعات اینجا را کلیک کنید. ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش اینجا را کلیک کنید. |
3 |
بارگذاری اسکن مدارک اعلام شده در همین اطلاعیه
|
|
4 |
دریافت رسید پس از تکمیل و ثبت اطلاعات
|
|
5 |
الزام بر تکمیل اطلاعات فرم سلامت
|
ورود به سامانه تکمیل فرم سلامت
|
6 |
دریافت معافیت تحصیلی اینترنتی طبق ضوابط دفترچه
|
ورود به سامانه |
7 |
درخواست تأییدیه و سوابق تحصیلی |
ورود به سامانه |
8 |
دریافت شماره دانشجویی از طریق پیامک بعد از بررسی و تایید مدارک توسط کارشناسان ـ پذیرفته شدگان مجازی
|
لطفا برای دریافت شماره دانشجویی با کارشناسان تماس گرفته نشود.
|
9 |
پرداخت شهریه به صورت آنلاین از طریق سامانۀ جامع آموزشی (ناد)
|
ـ برای راهنمای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید. ـ برای راهنمای پرداخت شهریه اینجا را کلیک کنید. ـ برای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید.
|
10 |
انتخاب واحد گروهی در ترم اول تحصیلی توسط کارشناسان رشته انجام خواهد شد.
|
|
ـ مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)
ردیف
|
نوع مدرک (فایل اسکن شده)
|
توضیحات
|
1 |
ارائه یکی از مدرک تحصیلی زیر:
ـ دیپلم نظام آموزشی جدید (6-3-3) اعم از شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش
ـ دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی (نظام سالی ـ واحدی یا ترمی واحدی)
تذکر: دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام سالی واحد ـ ترمی واحدی هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را نداشته و در صورت پذیرفته شدن، قبولی آنان باطل خواهد بود.
ـ دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم
ـ مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یا کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای
|
ـ دانش آموختگی پذیرفته شدگان، حداکثر تا تاریخ 31/06/1401 الزامی است.
|
2 |
تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی معتبر
|
|
3 |
عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری)
|
مشاهدۀ مشخصات عکس عکس برای کارت دانشجویی استفاده می شود لطفا در بارگزاری عکس دقت فرمایید.
|
4 |
اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران
|
|
5 |
مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران]
|
با توجه به یکی از بندهای مندرج دفترچۀ سازمان سنجش
|
6 |
اصل یکی از مدارک معتبر اقامتی اتباع خارجی |
ـ دریافت فرم ويژه اتباع عراقی و افغانستانی |
مرحله دوم: تحویل مدارک به دانشگاه به صورت حضوری و یا ارسال از طریق اداره پست
ـ پذیرفته شدگان حضوری تهران می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی مدارک خود را به صورت حضوری به آدرس های اعلام شده تحویل دهند و ارسال مدارک به صورت پستی برای پذیرفته شدگان حضوری قابل قبول نیست.
ـ پذیرفته شدگان دوره مجازی می توانند مدارک خود را بلافاصله بعد از دریافت شماره دانشجویی به صورت حضوری به بخش پذیرش و بایگانی شعبه های قم و تهران تحویل دهند و یا از طریق اداره پست به آدرسهای قم و تهران ارسال نمایند.
ـ از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
آدرس مرکز قم: بلوار پانزده خرداد، چهار راه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، دانشگاه قرآن و حدیث ،صندوق پستی: 371951139، کد پستی: 3714854913
آدرس شعبه تهران: شهر ری، ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، دانشگاه قرآن و حدیث ، صندوق پستی: 18735477، کد پستی: 1876943116
1 |
تحویل اصل یکی از مدرک زیر:
ـ دیپلم نظام آموزشی جدید (6-3-3) اعم از شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش
ـ دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی (نظام سالی ـ واحدی یا ترمی واحدی)
تذکر: دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام سالی واحد ـ ترمی واحدی هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را نداشته و در صورت پذیرفته شدن، قبولی آنان باطل خواهد بود.
ـ دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم
ـ مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یا کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای
|
2 |
تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی معتبر |
3 |
شش عدد عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری) |
4 |
مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران] |
5 |
در صورت استفاده از سهمیه، اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران |
مرحله سوم: پرداخت شهریه
پذیرفته شدگان گرامی می بایست پس از طی مراحل ثبت نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین) شهریۀ ثابت نیمسال اول اقدام کنند.
تذکر: مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع آزمون های پایانی نیمسال دوم می باشد.
تذکر: اطلاعیه ای برای بررسی درخواست های تخفیفات مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم خواهد شد.
تذکر: پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، می بایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز دوم انجام شود.