اخبار > اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان سراسری مقطع کارشناسی سال 1401
چاپ ارسال به دوست
اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان سراسری مقطع کارشناسی سال 1401
اطلاعیه مراحل ثبت نام
اطلاعیه
مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی
مقطع کارشناسی ـ آزمون سراسری ـ سال 1401
ضمن
آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته شدگان آزمون های سراسری سال 1401، به اطلاع می
رساند؛
ثبت
نام به صورت اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل
مدارک برای دانشجویان حضوری
قم و تهران به صورت حضوری و دانشجویان پذیرفته شده به شیوه مجازی به صورت پستی
خواهد بود.
نکات در خصوص ثبت نام:
1- برای مشاهده نتایج
نهایی پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1401
اینجا را کلیک کنید.
2-
تاریخ ورود اطلاعات و بارگزاری مدارک (ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری) روزهای سه شنبه
تا پنج شنبه 5 تا 7 مهر 1401
3-
پذیرفته شدگان دوره های حضوری قم و تهران
می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی (روزهای سه شنبه تا پنج شنبه 5 تا 7 مهر
1401) مدارک خود را در روزهای شنبه و یک شنبه 9 و 10 مهر ماه 1401 به صورت حضوری
از ساعت 8:30 تا 14:30 به
بخش پذیرش و بایگانی تحویل دهند.
3-
پذیرفته شدگان
دوره مجازیمی بایست بعد از ثبت نام اینترنتی و بررسی
مدارک بارگزاری شده توسط کارشناسان و اختصاص شماره دانشجویی مدارک
طبق موارد اعلامی در اطلاعیه
ارسال کنند.
4- برای ارتباط با
کارشناسان بخش پذیرش
اینجا را کلیک کنید.
5- لطفا اطلاعیه
به صورت دقیق مطالعه
و نسبت به ثبت نام اقدام کنید.
6- شروع کلاسها
16 مهر 1401 می باشد.
ـ کد رشته محل
ـ پذیرفته شدگان حضوری قم
و تهران می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی مدارک خود را به صورت حضوری به
آدرس های اعلام شده تحویل دهند و ارسال مدارک به صورت پستی برای پذیرفته شدگان
حضوری قابل قبول نیست.
ـ پذیرفته شدگان دوره
مجازی می توانند مدارک خود را به صورت حضوری به شعبه های قم و تهران و یا به صورت
پستی ارسال کنند.
ـ تمامی رشته ها در صورت
به حد نصاب رسیدن قابل اجرا می باشد
ـ رشته های « علوم قرآن و
حدیث 15810» و « فقه و مبانی حقوق اسلامی
15811»
حضوری قم برگزار نخواهد شد و دانشگاه با استفاده از طرح
تجمیع و بررسی درخواست کتبی متقاضی [ مشروط به دارا بودن شرایط ابلاغی از سوی
سازمان سنجش] برای پذیرش در دیگر رشته های همین دانشگاه موافقت خواهد کرد.
کد رشته محل
عنوان رشته
محل تحصیل
15810
علوم قرآن و حدیث
حضوری ـ مرکز قم
15811
فقه و مبانی حقوق اسلامی
حضوری ـ مرکز قم
15809
روان شناسی
حضوری ـ مرکز قم
12391
علوم قرآن و حدیث
حضوری ـ شعبه تهران
12392
فقه و مبانی حقوق اسلامی
حضوری ـ شعبه تهران
12393
فلسفه و کلام اسلامی
حضوری ـ شعبه تهران
12390
روان شناسی
حضوری ـ شعبه تهران
15807
علوم قرآن و حدیث
دوره مجازی
15808
فقه و مبانی حقوق اسلامی
دوره مجازی
15805
روان شناسی
دوره مجازی
15806
علوم حدیث
دوره مجازی
ـ مراحل اول: ثبت نام اینترنتی (غیر
حضوری)
فابل توجه پذیرفته شدگان
گرامی: در صورتی که مدارک به صورت ناقص و نامفهوم بارگزاری گردد ثبت نام تایید
نخواهد شد و شماره دانشجویی نیز صادر نمی شود.
ردیف
فرایند ثبت نام
توضیحات
1
مطالعۀ دقیق
اطلاعیه توسط پذیرفته شده
2
ورود به سامانۀ
پذیرش اینترنتی (غیرحضوری)
ـ برای راهنمای
ورود اطلاعات
اینجا را کلیک کنید. ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش
اینجا را کلیک کنید.
مرحله دوم:
تحویل
مدارک
به دانشگاه به صورت حضوری و
یا ارسال از طریق اداره پست
ـ پذیرفته شدگان حضوری قم و تهران
می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی مدارک خود را به صورت حضوری به آدرس های
اعلام شده تحویل دهند و ارسال مدارک به صورت پستی برای پذیرفته شدگان حضوری قابل
قبول نیست.
ـ پذیرفته شدگان دوره مجازی می
توانند مدارک خود را بلافاصله بعد از دریافت شماره دانشجویی به صورت حضوری به بخش
پذیرش و بایگانی شعبه های قم و تهران تحویل دهند و یا از طریق اداره پست به
آدرسهای قم و تهران ارسال نمایند.
ـ از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که
اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
آدرس مرکز قم:
بلوار پانزده خرداد، چهار راه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، مؤسسه علمی فرهنگی
دارالحدیث، دانشگاه قرآن و حدیث ،صندوق پستی: 371951139، کد پستی: 3714854913
آدرس شعبه تهران:
شهر ری، ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، دانشگاه قرآن و حدیث ، صندوق پستی:
18735477، کد پستی: 1876943116
1
اصل مدرک مقطع متوسطه
2
تمام صفحات
شناسنامه و کارت ملی معتبر
3
شش عدد عکس
تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری)
4
مدرک مشخص
کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران]
5
در صورت
استفاده از سهمیه، اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و
ایثارگران
مرحله سوم: پرداخت شهریه
پذیرفته شدگان گرامی می
بایست پس از طی مراحل ثبت نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ
مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین)
شهریۀ ثابت نیمسال اول اقدام کنند.
تذکر: مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع
آزمون های پایانی نیمسال اول (13 دی 1401) می باشد.
تذکر: اطلاعیه ای برای بررسی درخواست های تخفیفات
مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم خواهد
شد.
تذکر:پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، می بایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز
دوم انجام شود.
٠٨:٠٨ - شنبه ٢ مهر ١٤٠١ / عدد : ٢٧١٦ / تعداد نمایش : ١٧٧٥٩