اخبار > اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی ویژه طلاب و همچنین استعدادهای درخشان مقطع دکتری 1401 به همراه اسامی پذیرفته شدگان

 


  چاپ        ارسال به دوست

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی ویژه طلاب و همچنین استعدادهای درخشان مقطع دکتری 1401 به همراه اسامی پذیرفته شدگان

اطلاعیه مراحل ثبت نام

اطلاعیه مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع دکتری

آزمون اختصاصی طلاب / پذیرش از طریق استعداد درخشان  ـ سال 1401

ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته شدگان آزمون های اختصاصی طلاب و همچنین پذیرفته شدگان از طریق استعداد درخشان  سال 1401، به اطلاع می رساند؛

ثبت نام به صورت اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک به صورت حضوری و پستی انجام می شود.

نکات در خصوص ثبت نام:

1- برای مشاهده نتایج نهایی:
ـ پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی طلاب 1401 اینجا را کلیک کنید.
ـ پذیرفته شدگان از طریق استعداد درخشان اینجا را کلیک کنید.

2- تاریخ ورود اطلاعات و بارگزاری مدارک (ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری) تا روز دوشنبه 28  شهریور 1401

3- پذیرفته گان می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی و بررسی مدارک بارگزاری شده توسط کارشناسان و اختصاص شماره دانشجویی مدارک طبق موارد اعلامی در اطلاعیه ارسال گردد.

4- برای ارتباط با کارشناسان بخش پذیرش اینجا را کلیک کنید.

5- لطفا اطلاعیه به صورت دقیق مطالعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

6- شروع نیمسال از  27 شهریور 1401 طبق برنامه درسی زمان بندی شده.

 

ـ مراحل اول:  ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)

ردیف فرایند ثبت نام توضیحات
1

مطالعۀ دقیق اطلاعیه توسط پذیرفته شده

 
2

ورود به سامانۀ پذیرش اینترنتی (غیرحضوری)

ـ برای راهنمای ورود اطلاعات اینجا را کلیک کنید.
ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش اینجا را کلیک کنید.
3

بارگذاری اسکن مدارک اعلام شده در همین اطلاعیه

 
4

دریافت رسید پس از تکمیل و ثبت اطلاعات

 
5

الزام بر تکمیل اطلاعات فرم سلامت

ورود به سامانه تکمیل فرم سلامت

6

دریافت معافیت تحصیلی اینترنتی طبق ضوابط دفترچه

ورود به سامانه
7

دریافت شماره دانشجویی از طریق پیامک بعد از بررسی و تایید مدارک توسط کارشناسان

لطفا برای دریافت شماره دانشجویی با کارشناسان تماس گرفته نشود.

8

پرداخت شهریه به صورت آنلاین از طریق سامانۀ جامع آموزشی (ناد)

ـ برای راهنمای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید.
ـ برای راهنمای پرداخت شهریه اینجا را کلیک کنید.
ـ برای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید.

9

انتخاب واحد توسط کارشناس خدمات آموزشی

 

 

ـ مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)

ردیف

نوع مدرک (فایل اسکن شده)

توضیحات

1

اسکن مدرک  کارشناسی ارشد یا سطح 3 حوزه یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل

ـ دانش آموختگی پذیرفته شدگان، حداکثر تا تاریخ 31/06/1401 الزامی است.
ـ دریافت فرم: افرادی که مدرک ارشد آنان در هنگام ثبت نام آماده نیست.
ـ دریافت فرم: دانشجویان سال آخر ـ تعهد فراغت از مقطع کارشناسی ارشد

2

اسکن مدرک کارشناسی یا سطح 2 حوزه

 
3

تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی معتبر

 
4

عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری)

مشاهدۀ مشخصات عکس
عکس برای کارت دانشجویی استفاده می شود لطفا در بارگزاری عکس دقت فرمایید.

5

اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران

 

6

مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران]

با توجه به یکی از بندهای مندرج دفترچۀ سازمان سنجش

7 تکمیل فرم صلاحیت عمومی ـ تکمیل فرم برای پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی طلاب و همچنین پذیرفته شدگان از طریق استعداد درخشان الزامی می باشد.
ـ راهنما و مدارک مورد نیاز برای تکمیل فرم صلاحیت عمومی
ـ برای دریافت فرم صلاحیت عمومی اینجا را کلیک کنید

 

مرحله دوم: تحویل مدارک به دانشگاه به صورت حضوری و از طریق اداره پست

ـ کلیۀ پذیرفته شدگان می بایست اصل مدارک اعلام شده در جدول زیر را به بخش بایگانی دانشگاه بلافاصله بعد از دریافت شماره دانشجویی ارسال کنند.

ـ از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

ـ پذیرفته شدگان می توانند مدارک خود به صورت حضوری به بخش پذیرش و بایگانی قم و تهران تحویل دهند و یا از طریق اداره پست به آدرس زیر ارسال کنند.

آدرس مرکز قم:  بلوار پانزده خرداد، چهار راه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، دانشگاه قرآن و حدیث ،صندوق پستی: 371951139، کد پستی: 3714854913

آدرس شعبه تهران: شهر ری، ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، دانشگاه قرآن و حدیث ، صندوق پستی: 18735477، کد پستی: 1876943116

1 اصل مدرک کارشناسی ارشد یا سطح 3 یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل
2 اصل مدرک کارشناسی یا سطح 2
3 تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی معتبر
4 شش عدد عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری)
5 مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران]
6 در صورت استفاده از سهمیه، اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران
7 فرم صلاحیت عمومی

 

مرحله سوم: پرداخت شهریه

پذیرفته شدگان گرامی می بایست پس از طی مراحل ثبت نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین) شهریۀ ثابت نیمسال اول اقدام کنند.

تذکر: مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع آزمون های پایانی نیمسال اول (13 دی 1401) می باشد.

تذکر: اطلاعیه ای برای بررسی درخواست های تخفیفات مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم خواهد شد.

تذکر: پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، می بایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز دوم انجام شود.
 


١٤:٤٠ - يکشنبه ٢٧ شهريور ١٤٠١    /    عدد : ٢٧١٠    /    تعداد نمایش : ٣٢٣٥



خروج