اخبار > اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی ویژه طلاب و همچنین استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد 1401 به همراه اسامی پذیرفته شدگان
چاپ ارسال به دوست
اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی ویژه طلاب و همچنین استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد 1401 به همراه اسامی پذیرفته شدگان
اطلاعیه مراحل ثبت نام
اطلاعیه
مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی
مقطع کارشناسی ارشد
آزمون
اختصاصی طلاب /
پذیرش از طریق استعداد درخشان ـ سال 1401
ضمن
آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته شدگان آزمون های
اختصاصی طلاب و همچنین پذیرفته شدگان از طریق استعداد درخشان سال 1401، به اطلاع می
رساند؛
ثبت
نام به صورت اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل
مدارک به صورت حضوری و پستی انجام می شود.
نکات در خصوص ثبت نام:
1- برای مشاهده نتایج
نهایی: ـ پذیرفته شدگان آزمون
اختصاصی طلاب 1401
اینجا را کلیک کنید.
ـ پذیرفته شدگان از طریق استعداد درخشان
اینجا را کلیک کنید.
2-
تاریخ ورود اطلاعات و بارگزاری مدارک (ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری) روزهای
دوشنبه تا چهارشنبه 28 تا 30 شهریور 1401
3-
پذیرفته گان می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی و بررسی
مدارک بارگزاری شده توسط کارشناسان و اختصاص شماره دانشجویی مدارک
طبق موارد اعلامی در اطلاعیه ارسال گردد.
4- برای ارتباط با
کارشناسان بخش پذیرش
اینجا را کلیک کنید.
5- لطفا اطلاعیه
به صورت دقیق مطالعه
و نسبت به ثبت نام اقدام کنید.
6-
زمان شروع کلاسها بعد
از اتمام ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد.
ـ نوشتن پایان نامه برای
دانشجویان در دوره های حضوری الزامی می باشد و طبق مصوبه وزارت علوم
امکان آموزش محور شدن نیست.
ـ تمامی رشته های در صورت
به حد نصاب رسیدن قابل اجرا می باشد.
ـ مراحل اول: ثبت نام اینترنتی (غیر
حضوری)
قابل توجه پذیرفته شدگان
گرامی: در صورتی که مدارک به صورت ناقص و نامفهوم بارگزاری گردد ثبت نام تایید
نخواهد شد و شماره دانشجویی نیز صادر نمی شود.
ردیف
فرایند ثبت نام
توضیحات
1
مطالعۀ دقیق
اطلاعیه توسط پذیرفته شده
2
ورود به سامانۀ
پذیرش اینترنتی (غیرحضوری)
ـ برای راهنمای
ورود اطلاعات
اینجا را کلیک کنید. ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش
اینجا را کلیک کنید.
مرحله دوم:
تحویل
مدارک
به دانشگاه به صورت حضوری و
یا ارسال از طریق اداره پست
ـ کلیۀ پذیرفته شدگان می بایست اصل مدارک
اعلام شده در جدول زیر را به بخش بایگانی دانشگاه بلافاصله بعد از دریافت شماره
دانشجویی ارسال کنند.
ـ از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که
اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
ـ پذیرفته شدگان می توانند مدارک خود به صورت حضوری
به بخش پذیرش و بایگانی قم و تهران تحویل دهند و یا از طریق اداره پست به آدرس زیر
ارسال کنند.
آدرس مرکز قم:
بلوار پانزده خرداد، چهار راه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، مؤسسه علمی فرهنگی
دارالحدیث، دانشگاه قرآن و حدیث ،صندوق پستی: 371951139، کد پستی: 3714854913
آدرس شعبه تهران:
شهر ری، ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، دانشگاه قرآن و حدیث ، صندوق پستی:
18735477، کد پستی: 1876943116
1
اصل مدرک
کارشناسی یا سطح
2 یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ
التحصیلی با ذکر معدل
2
تمام صفحات
شناسنامه و کارت ملی معتبر
3
شش عدد عکس
تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری)
4
مدرک مشخص
کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران]
5
در صورت
استفاده از سهمیه، اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و
ایثارگران
6
فرم صلاحیت عمومی
مرحله سوم: پرداخت شهریه
پذیرفته شدگان گرامی می
بایست پس از طی مراحل ثبت نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ
مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین)
شهریۀ ثابت نیمسال اول اقدام کنند.
تذکر: مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع
آزمون های پایانی نیمسال اول (13 دی 1401) می باشد.
تذکر: اطلاعیه ای برای بررسی درخواست های تخفیفات
مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم خواهد
شد.
تذکر:پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، می بایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز
دوم انجام شود.
١٤:٢٥ - پنج شنبه ٢٤ شهريور ١٤٠١ / عدد : ٢٧٠٩ / تعداد نمایش : ٤٠٣١