-
پیرو ابلاغیه وزارت علوم، برای نیمسال اول
1401-1402 کلاسهای بخش حضوری در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به
شیوه حضوری برگزار خواهد شد. همه دانشجویان بخش حضوری میبایست آمادگی حضور در
کلاس را مطابق اطلاعرسانی دانشگاه داشته باشند. بر همین اساس در زمان
انتخاب واحد حتماً به نوع ارائه (حضوری روزانه/تمام آنلاین/آفلاین (دارای بسته
رسمی)/عملی) و گروه آموزشی ارائه دهنده (شعبه تهران/قم/اصفهان/مشهد/مرکز آموزش
الکترونیکی) دقت شود.
-
با توجه به اطلاعرسانی قبلی، دانشجویانی که
درخواست أخذ درس از شعبه دیگر را دارند حداکثر تا روز یکشنبه
مورخ 20 شهریور ماه فرصت دارند تا درخواست خود را ارسال کنند. دانشجویان
میتوانند نتیجه درخواست خود را تا قبل از شروع حذف و اضافه از طریق کارشناس
رشته خود پیگیری کنند.
-
عدم اقدام دانشجویان برای انتخاب واحد و تعیین
وضعیت تحصیلی در نیمسال اول
1402-1401 تا تاریخ
10 مهرماه (بازۀ حذف و اضافه)
به منزلۀ انصراف دانشجو از تحصیل خواهد بود. مطابق آییننامه مالی دانشگاه،
چنانچه دانشجویان پس از بازههای تعیینشده، نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند،
مشمول جریمه تاخیر در انتخاب واحد خواهند شد.
-
ساعات پاسخگویی کارشناسان رشته در ایام انتخاب
واحد با تأخیر 10 الی 12 و 14 الی 16 میباشد (شماره تماس کارشناسان در منوی
ارتباط با ما اعلام شده است.)همچنین علاوه بر ساعات اعلام شده صرفاً
برای روز شنبه مورخ 19 شهریور1401 ساعت 20 الی 22 سرکار خانم برین (کارشناس
مسئول مقطع تحصیلات تکمیلی) با شماره تماس 02151292957 و سرکار خانم صمدی
(کارشناس مسئول مقطع کارشناسی) از طریق پیامرسان ایتا با آیدی
@vuqhu1 پاسخگویی خواهند داشت.
-
درخواستهای دریافتی دانشجویان برای ارائه درس در
بازۀ حذف و اضافه در حال بررسی است و به محض نهایی شدن، لیست دروسی که در بازۀ
حذف و اضافه ارائه میشود از همین طریق اطلاعرسانی خواهد شد.
-
دانشجویان محترم میبایست قبل از اقدام برای
انتخاب واحد، نکات ذکر شده در اطلاعیۀ انتخاب واحد را مطالعه کنند. برای مشاهدۀ
اطلاعیۀ انتخاب واحد
اینجــــا را کلیک کنید.