اطلاعیه مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی

مقطع کارشناسی ارشد ـ آزمون سراسری ـ سال 1403

ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته شدگان آزمون های سراسری سال 1403، به اطلاع می رساند؛

ثبت نام به صورت اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک به صورت حضوری انجام می شود.
 

نکات در خصوص ثبت نام:

1- برای مشاهده نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1402 اینجا را کلیک کنید.

2- تاریخ ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک (ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری) روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه  12، 13 و 14 شهریور 1403

3- پذیرفته گان می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی و بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان و اختصاص شماره دانشجویی، اصل مدارک به صورت فیزیکی طبق  اطلاعیه به دانشگاه تحویل دهند.

4- برای ارتباط با کارشناسان بخش پذیرش و بایگانی اینجا را کلیک کنید.

5- لطفا اطلاعیه به صورت دقیق مطالعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

6- شروع کلاسها 24 شهریور ماه 1403 می باشد.

 

تذکر (1) ـ نوشتن پایان نامه برای دانشجویان  ورودی در دوره های حضوری الزامی می باشد و طبق مصوبه وزارت علوم امکان آموزش محور شدن نیست.

تذکر (2) ـ تمامی رشته های در صورت به حد نصاب رسیدن قابل اجرا می باشد.

 

ـ مراحل اول:  ثبت نام و بارگذاری مدارک به صورت اینترنتی (غیر حضوری)

قابل توجه پذیرفته شدگان گرامی: در صورتی که مدارک به صورت ناقص و نامفهوم بارگزاری گردد ثبت نام تایید نخواهد شد و شماره دانشجویی نیز صادر نمی شود.

ردیف فرایند ثبت نام توضیحات
1

مطالعۀ دقیق اطلاعیه توسط پذیرفته شده

 
2

ورود به سامانۀ پذیرش اینترنتی (غیرحضوری)

ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش اینجا را کلیک کنید.
3

بارگذاری اسکن مدارک اعلام شده در همین اطلاعیه

 
4

الزام بر تکمیل اطلاعات فرم سلامت

ورود به سامانه تکمیل فرم سلامت

5

دریافت معافیت تحصیلی اینترنتی طبق ضوابط دفترچه

ورود به سامانه
راهنمای استفاده از سامانه
6

دریافت شماره دانشجویی از طریق پیامک بعد از بررسی و تایید مدارک توسط کارشناسان

 

7

پرداخت شهریه به صورت آنلاین از طریق سامانۀ آموزشی

ـ برای ورود به سامانۀ آموزشی اینجا را کلیک کنید.

راهنمای پرداخت

8

انتخاب واحد توسط کارشناس خدمات آموزشی

 

 

ـ مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)

ردیف

نوع مدرک (فایل اسکن شده)

توضیحات

1

اسکن مدرک کارشناسی یا سطح 2 حوزه علمیه یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل

ـ دانش آموختگی پذیرفته شدگان، حداکثر تا تاریخ 31/06/1401 الزامی است.
ـ دریافت فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی
ـ دریافت فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آندسته از پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند.

2

تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی جدید

 
3

عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری)

عکس برای کارت دانشجویی استفاده می شود لطفا در بارگزاری عکس دقت فرمایید.

4

اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران

 

5

مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران]

با توجه به یکی از بندهای مندرج دفترچۀ سازمان سنجش

6 اصل یا گواهی تأیید شده رتبه اول از دانشگاه کارشناسی ـ برای پذیرفته شدگان با سهمیه رتبه اول در آزمون سراسری

 

مرحله دوم: تحویل مدارک به دانشگاه به صورت حضوری

ـ کلیۀ پذیرفته شدگان می بایست اصل مدارک اعلام شده در جدول زیر را به بخش بایگانی دانشگاه بعد از دریافت شماره دانشجویی در تاریخ 17 و 18 شهریور 1403 از ساعت 8:30 الی 14:30 تحویل دهند.

ـ از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

ـ پذیرفته شدگان می توانند مدارک خود به صورت حضوری به اداره پذیرش و بایگانی قم و تهران تحویل دهند.

تذکر: دانشجویان پذیرفته شده در رشته های مجازی می توانند مدارک خود را به صورت پستی در تاریخ های اعلام شده به آدرس دانشگاه در قم ارسال کنند.

آدرس مرکز قم:  بلوار پانزده خرداد، چهار راه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، دانشگاه قرآن و حدیث ،صندوق پستی: 371951139، کد پستی: 3714854913

آدرس شعبه تهران: شهر ری، ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، دانشگاه قرآن و حدیث ، صندوق پستی: 18735477، کد پستی: 1876943116

1 اصل مدرک کارشناسی یا سطح 2 یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل
2 شش عدد عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری)
3 مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران]
4 در صورت استفاده از سهمیه، اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران
5 ریز نمرات مهر شده از مقطع کارشناسی
6 دریافت کد صحت مقطع کارشناسی

 

مرحله سوم: پرداخت شهریه

پذیرفته شدگان گرامی می بایست پس از طی مراحل ثبت نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ  آموزشی مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین) شهریۀ ثابت نیمسال اول اقدام کنند.

تذکر: مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع آزمون های پایانی نیمسال اول می باشد.

تذکر: اطلاعیه ای برای بررسی درخواست های تخفیفات مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم خواهد شد.

تذکر: پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، می بایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز دوم انجام شود.