اطلاعیه مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی
مقطع کارشناسی ارشد ـ آزمون سراسری ـ سال 1403
ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته شدگان آزمون های سراسری سال 1403، به اطلاع می رساند؛
ثبت
نام به صورت اینترنتی (غیرحضوری)
و تحویل مدارک به صورت حضوری انجام می شود.
نکات در خصوص ثبت نام:
1- برای مشاهده نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1402 اینجا را کلیک کنید.
2- تاریخ ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک (ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری) روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 12، 13 و 14 شهریور 1403
3- پذیرفته گان می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی و بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان و اختصاص شماره دانشجویی، اصل مدارک به صورت فیزیکی طبق اطلاعیه به دانشگاه تحویل دهند.
4- برای ارتباط با کارشناسان بخش پذیرش و بایگانی اینجا را کلیک کنید.
5- لطفا اطلاعیه به صورت دقیق مطالعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنید.
6- شروع کلاسها 24 شهریور ماه 1403 می باشد.
تذکر (1) ـ نوشتن پایان نامه برای دانشجویان ورودی در دوره های حضوری الزامی می باشد و طبق مصوبه وزارت علوم امکان آموزش محور شدن نیست.
تذکر (2) ـ تمامی رشته های در صورت به حد نصاب رسیدن قابل اجرا می باشد.
ـ مراحل اول: ثبت نام و بارگذاری مدارک به صورت اینترنتی (غیر حضوری)
قابل توجه پذیرفته شدگان گرامی: در صورتی که مدارک به صورت ناقص و نامفهوم بارگزاری گردد ثبت نام تایید نخواهد شد و شماره دانشجویی نیز صادر نمی شود.
ردیف | فرایند ثبت نام | توضیحات |
1 |
مطالعۀ دقیق اطلاعیه توسط پذیرفته شده |
|
2 |
ورود به سامانۀ پذیرش اینترنتی (غیرحضوری) |
ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش اینجا را کلیک کنید. |
3 |
بارگذاری اسکن مدارک اعلام شده در همین اطلاعیه |
|
4 |
الزام بر تکمیل اطلاعات فرم سلامت |
|
5 |
دریافت معافیت تحصیلی اینترنتی طبق ضوابط دفترچه |
ورود به سامانه
راهنمای استفاده از سامانه |
6 |
دریافت شماره دانشجویی از طریق پیامک بعد از بررسی و تایید مدارک توسط کارشناسان |
|
7 |
پرداخت شهریه به صورت آنلاین از طریق سامانۀ آموزشی |
ـ برای ورود به سامانۀ آموزشی اینجا را کلیک کنید. |
8 |
انتخاب واحد توسط کارشناس خدمات آموزشی |
ـ مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)
ردیف |
نوع مدرک (فایل اسکن شده) |
توضیحات |
1 |
اسکن مدرک کارشناسی یا سطح 2 حوزه علمیه یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل |
ـ دانش آموختگی
پذیرفته شدگان، حداکثر تا تاریخ 31/06/1401 الزامی است. |
2 |
تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی جدید |
|
3 |
عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری) |
عکس برای کارت دانشجویی استفاده می شود لطفا در بارگزاری عکس دقت فرمایید. |
4 |
اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران |
|
5 |
مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران] |
|
6 | اصل یا گواهی تأیید شده رتبه اول از دانشگاه کارشناسی | ـ برای پذیرفته شدگان با سهمیه رتبه اول در آزمون سراسری |
مرحله دوم: تحویل مدارک به دانشگاه به صورت حضوری
ـ کلیۀ پذیرفته شدگان می بایست اصل مدارک اعلام شده در جدول زیر را به بخش بایگانی دانشگاه بعد از دریافت شماره دانشجویی در تاریخ 17 و 18 شهریور 1403 از ساعت 8:30 الی 14:30 تحویل دهند.
ـ از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
ـ پذیرفته شدگان می توانند مدارک خود به صورت حضوری به اداره پذیرش و بایگانی قم و تهران تحویل دهند.
تذکر: دانشجویان پذیرفته شده در رشته های مجازی می توانند مدارک خود را به صورت پستی در تاریخ های اعلام شده به آدرس دانشگاه در قم ارسال کنند.
آدرس مرکز قم: بلوار پانزده خرداد، چهار راه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، دانشگاه قرآن و حدیث ،صندوق پستی: 371951139، کد پستی: 3714854913
آدرس شعبه تهران: شهر ری، ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، دانشگاه قرآن و حدیث ، صندوق پستی: 18735477، کد پستی: 1876943116
1 | اصل مدرک کارشناسی یا سطح 2 یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل |
2 | شش عدد عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری) |
3 | مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران] |
4 | در صورت استفاده از سهمیه، اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران |
5 | ریز نمرات مهر شده از مقطع کارشناسی |
6 | دریافت کد صحت مقطع کارشناسی |
مرحله سوم: پرداخت شهریه
پذیرفته شدگان گرامی می بایست پس از طی مراحل ثبت نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ آموزشی مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین) شهریۀ ثابت نیمسال اول اقدام کنند.
تذکر: مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع آزمون های پایانی نیمسال اول می باشد.
تذکر: اطلاعیه ای برای بررسی درخواست های تخفیفات مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم خواهد شد.
تذکر:
پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، می بایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز
دوم انجام شود.