اطلاعیه مراحل ثبت نام، تاریخ ثبت نام، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی ارشد
آزمون اختصاصی ویژه طلاب سال 1402
ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته شدگان آزمون های اختصاصی طلاب سال 1402، به اطلاع می رساند؛
ثبت نام و بارگذاری مدارک به صورت اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک به صورت حضوری انجام می شود.
نکات در خصوص ثبت نام:
1-
برای مشاهده نتایج نهایی:
ـ پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی طلاب 1402
اینجا را کلیک کنید.
2- تاریخ ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک (ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری) روزهای دوشنبه و سه شنبه 1و 2 آبان 1402
3- پذیرفته گان می بایست بعد از ثبت نام اینترنتی و بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان و اختصاص شماره دانشجویی، اصل مدارک به صورت فیزیکی طبق اطلاعیه به دانشگاه تحویل دهند.
4- برای ارتباط با کارشناسان بخش پذیرش اینجا را کلیک کنید.
5- لطفا اطلاعیه به صورت دقیق مطالعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنید.
تذکر (1): نوشتن پایان نامه برای دانشجویان در دوره های حضوری الزامی می باشد و طبق مصوبه وزارت علوم امکان آموزش محور شدن نیست.
تذکر (2): تمامی رشته های در صورت به حد نصاب رسیدن قابل اجرا می باشد.
ـ مراحل اول: ثبت نام و بارگذاری مدارک به صورت اینترنتی (غیر حضوری)
قابل توجه پذیرفته شدگان گرامی: در صورتی که مدارک به صورت ناقص و نامفهوم بارگذاری گردد ثبت نام تایید نخواهد شد و شماره دانشجویی نیز صادر نمی شود.
توضیحات | فرایند ثبت نام | ردیف |
مطالعۀ دقیق اطلاعیه توسط پذیرفته شده |
1 | |
ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش اینجا را کلیک کنید. |
ورود به سامانۀ پذیرش اینترنتی (غیرحضوری) |
2 |
بارگذاری اسکن مدارک اعلام شده در همین اطلاعیه |
3 | |
الزام بر تکمیل اطلاعات فرم سلامت |
4 | |
ورود به سامانه
راهنمای استفاده از سامانه |
دریافت معافیت تحصیلی اینترنتی طبق ضوابط دفترچه |
5 |
|
شماره دانشجویی بعد از بررسی مدارک بارگزاری شده توسط کارشناسان برای پذیرفته شدگان ارسال خواهد شد. |
6 |
ـ برای ورود به سامانۀ آموزشی اینجا را کلیک کنید. |
پرداخت شهریه به صورت آنلاین از طریق سامانۀ آموزشی |
7 |
انتخاب واحد توسط کارشناس خدمات آموزشی |
8 |
ـ مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری)
توضیحات |
نوع مدرک (فایل اسکن شده) |
ردیف |
ـ دانش آموختگی
پذیرفته شدگان، حداکثر تا تاریخ 31/06/1401 الزامی است. ـ دریافت فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی ـ دریافت فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آندسته از پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند. |
اسکن مدرک کارشناسی یا سطح 2 حوزه علمیه یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل |
1 |
شناسنامه و کارت ملی |
تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی جدید |
2 |
عکس برای کارت دانشجویی استفاده می شود لطفا در بارگزاری عکس دقت فرمایید. |
عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری) |
3 |
اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران |
4 | |
|
مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران] |
5 |
ـ تکمیل فرم برای پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی
طلاب ـ راهنما و مدارک مورد نیاز برای تکمیل فرم طلاحیت عمومی ـ برای دریافت فرم صلاحیت عمومی اینجا را کلیک کنید. |
تکمیل فرم صلاحیت عمومی | 6 |
ـ مرحله دوم: تحویل مدارک به دانشگاه به صورت حضوری
ـ کلیۀ پذیرفته شدگان می بایست اصل مدارک اعلام شده در جدول زیر را به بخش بایگانی دانشگاه بعد از دریافت شماره دانشجویی در تاریخ چهارشنبه 3 آبان 1402 تحویل دهند.
ـ از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر به دانشگاه تحویل ندهند جلوگیری خواهد شد.
ـ پذیرفته شدگان می توانند مدارک خود به صورت حضوری به اداره پذیرش و بایگانی قم و تهران تحویل دهند.
تذکر: دانشجویان پذیرفته شده در رشته های مجازی می توانند مدارک خود را به صورت پستی در تاریخ های اعلام شده به آدرس دانشگاه در قم ارسال کنند.
آدرس مرکز قم: بلوار پانزده خرداد، چهار راه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، دانشگاه قرآن و حدیث ،صندوق پستی: 371951139، کد پستی: 3714854913
آدرس شعبه تهران: شهر ری، ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، دانشگاه قرآن و حدیث ، صندوق پستی: 18735477، کد پستی: 1876943116
اصل مدرک کارشناسی یا سطح 2 یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل | 1 |
تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی معتبر | 2 |
شش عدد عکس تمام رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری) | 3 |
مدرک مشخص کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران] | 4 |
در صورت استفاده از سهمیه، اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران | 5 |
فرم صلاحیت عمومی + مدارک | 6 |
ریز نمرات مهر شده از مقطع کارشناسی | 7 |
دریافت کد صحت مقطع کارشناسی | 8 |
مرحله سوم: پرداخت شهریه
پذیرفته شدگان گرامی می بایست پس از طی مراحل ثبت نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ آموزشی مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین) شهریۀ ثابت نیمسال اول اقدام کنند.
تذکر: مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع آزمون های پایانی نیمسال اول می باشد.
تذکر: اطلاعیه ای برای بررسی درخواست های تخفیفات مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم می شود.
تذکر: پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، می بایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز دوم انجام شود.