اطلاع رسانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجوی گرامی؛

با سلام و ادب؛

نظر به فعال شدن سامانه جامع ارتباط با دانشجویان، از این پس کلیۀ درخواست های دانشجویی فقط از طریق سامانه جامع ارتباط با دانشجویان خواهد بود.لذا برای رسیدگی به درخواست شما و پیگیری امور مربوطه، لازم است درخواست خود را از طریق سامانه جامع ارتباط با دانشجویان ارسال نمایید.

بنابراین، امکان ارسال نامه به صندوق پیام کارشناسان وجود ندارد و همه درخواستها باید از طریق سامانه جامع ارتباط با دانشجویان ارسال گردد.

برای ارسال درخواست در سامانه جامع ارتباط با دانشجویان، لازم است اقدامات ذیل به عمل آید:

به سامانه جامع ارتباط با دانشجویان وارد شده و پس از ورود با نام کاربری=شماره دانشجویی و کلمه عبور=شماره شناسنامه(برای دانشجویان قدیمی پنج تا صفر)، در صفحه بعدی، منوی سمت راست، درخواست مورد نظر خود را (چنانچه آموزشی باشد، از منوی درخواست های آموزشی و چنانچه درخواست مالی دانشجویی باشد، از منوی درخواستهای مالی دانشجویی)، انتخاب نموده و ثبت درخواست جدید را بزنید و فیلدها را تکمیل کرده، درخواست خود را ارسال نمایید.

نکته بسیار مهم: چنانچه عنوان مربوط به درخواست شما در منوی درخواستهای آموزشی یا مالی وجود نداشت، از منوی ارزیابی، «درخواست رسیدگی ویژه» ثبت درخواست رسیدگی ویژه جدید را کلیک کرده، پس از تکمیل اطلاعات لازم، درخواست خود را ثبت نمایید.

تماس با پشتیبانی فنی: جهت ارسال درخواست برای کارشناس پشتیبانی فنی در درخواست رسیدگی ویژه، حوزه "پشتیبانی فنی" را انتخاب نمایید و درخواست خود را ثبت نمایید .

* صندوق پیام این بخش از تاریخ 95/11/15، غیر فعال و خارج از دسترس خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

برای ورود به سامانه جامع ارتباط با دانشجویان اینجا را کلیک کنید.

جهت مکاتبه با اساتید و آموزشیاران، از ارسال پیام سامانه مشاهده دروس(LMS) استفاده نمایید.

جهت ادامه و ورود به صندوق پیام، اینجا را کلیک کنید.