اخبار > اطلاعیه تمدید زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری کارشناسی ارشد 1397

 


  چاپ        ارسال به دوست

اطلاعیۀ تمدید زمان تحویل مدارک مورد نیاز و نحوۀ ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی ارشد آزمون سراسری ـ سال 1397

اطلاعیه تمدید زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری کارشناسی ارشد 1397

 

 

باسمه تعالی

اَلْعِلْمُ نُورٌ یُقْذِفُهُ اللهُ فی قَلْبِ مَنْ یَشاء

رسول گرامی اسلام می فرمایند‌:«علم نوری است که خداوند در قلب هر کسی که شایستگی آن را داشته باشد قرار می دهد»

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به حضور پذیرفته شدگان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث؛ از اینکه به جمع نورانی جویندگان احادیث ناب اهل بیت (علیهم السلام) پیوسته اید، مفتخریم و موفقیت روز افزون همۀ عزیزان را از خداوند متعال خواستاریم. بدین وسیله نکات لازم جهت ثبت نام دوره دانشجویی و شروع ترم تحصیلی به حضورتان اعلام می‌گردد.

 

لینک نتایج نهایی پذیرفته شدگان  آزمون سراسری (کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال 1397

مراحل کلی ثبت نام به شرح ذیل است:

1. ثبت نام اینترنتی

2. تحویل مدارک ثبت نام به صورت حضوری در نمایندگی های تعیین شده

3. پرداخت الکترونیکی شهریه ثابت (در مکان ثبت نام)

4. شرکت در جلسه توجیهی

 

 

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی

پذیرفته شدگان لازم است نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی تا پیش از روز ثبت نام حضوری در روزهای چهارشنبه 21 شهریور تا شنبه 24 شهریور جهت اخذ کد رهگیری اقدام نموده و همراه مدارک ثبت نام، ارائه دهند.

جهت تکمیل فرم مذکور لازم است مدارک مورد نیاز ذیل، اسکن شده و به صورت اینترنتی از طریق فرم ثبت نام اینترنتی ارسال شود.

جهت تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی اینجا را کلیک کنید.

 

مرحله دوم: تحویل مدارک ثبت نام (به صورت حضوری)

پذیرفته شدگان گرامی لازم است طبق جدول زمان بندی ذیل، به همراه مدارک زیر برای ثبت‌نام به یکی از نمایندگی‌های زیر مراجعه بفرمایند.

 

نمایندگی محل ثبت نام

روز ثبت نام

تاریخ ثبت نام

آدرس

شماره تماس

تهران

چهارشنبه، پنج شنبه، شنبه

97/06/21

97/06/22

97/06/24

شهرری - ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم (علیه السلام)- مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن وحدیث

02151290

داخلی 11

قم

چهارشنبه، پنج شنبه، شنبه 

97/06/21

97/06/22

97/06/24

قم، میدان هفتادودوتن، بزرگراه امام علی (ع)، به طرف جمکران،کیلومتر6،موسسه دارالحدیث

02151290

داخلی 11

 

زمان تحویل مدارک از ساعت 9 الی 13 می‌باشد. (در زمانی خارج از ساعت اعلام شده هیچ مدرکی اخذ نخواهد شد)

حضور شخص پذیرفته‌شده جهت انجام امور ثبت نام و تحویل مدارک الزامی می‌باشد.

از پذیرفته شدگانی که ثبت نام اینترنتی مرحله قبل را انجام نداده باشند ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

توجه: دانشجویانی که به هر علتی نمی توانند برای ثبت نام در یکی از نمایندگی های فوق حضور پیدا کنند می‌توانند به یکی از نمایندگی های داخل کشور مرکز مراجعه نموده و مدارک ثبت نامی را تحویل نمایند. حتما قبل از مراجعه به نمایندگیهای مرکز با شماره تماس02537176339  تماس حاصل شود و هماهنگی به عمل آید.

برای مشاهده لینک کل نمایندگی های مرکز، آدرس و شماره تماس آنها اینجا را کلیک کنید.

 

مدارک مورد نیاز :

1-       اصل و یک برگ تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی 

تبصره1: پذیرفته شدگان می بایست حداکثر تا تاریخ 31/06/97 در مقطع قبلی دانش آموخته شوند، بدیهی است در صورت عدم فارغ التحصیلی در مقطع قبلی تا تاریخ ذکر شده قبولی پذیرفته شده لغو خواهد شد.

تبصره2: ثبت نام از پذیرفته شدگانی که کلیۀ واحدهای درسی آنان تا تاریخ 31/06/97 با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان فراغت از تحصیل آنان به هر دلیل (به شرطی که برای نیمسال اول سال تحصیلی 98 ـ 97 واحدی أخذ نکرده باشند) تا تاریخ 30/09/97 باشد، با أخذ تعهد کتبی بلامانع است.

تبصره 3- بر اساس‌ مصوبه‌ جلسه 368 مورخ ‌74/11/03 شوراي عالي‌ انقلاب فرهنگي‌ در مورد مدارك‌ تحصيلي‌ صادر شده‌ توسط مديريت‌ يكي از حوزه‌هاي‌ علميه‌ قم و خراسان، فضلا و طلاب ‌حوزه‌هاي علميه كه بر اساس‌ مدرك‌ صادر شده‌ توسط مديريت يكي از حوزه‌هاي علميه قم‌ و خراسان دوره ‌سطح ‌2 را گذرانده‌اند و يا تا تاريخ 97/06/31 فارغ‌التحصيل‌ مي‌شوند،‌ منحصراً مجاز بوده‌اند در هر يك‌ از كدرشته‌هاي ‌امتحاني گروه علوم انساني ثبت‌نام‌ و در آزمون‌ آن‌ شركت‌ نمايند و در صورت پذيرفته‌شدن مشروط به گذراندن دروس پيش‌نياز به تشخيص گروه آموزشي ادامه تحصيل دهند. بديهي‌ است ‌اين‌ دسته‌ از داوطلبان‌ بايد تصوير مدرك‌ فراغت‌ از تحصيل‌ خود را كه‌ توسط يكي از مديريت‌هاي‌ حوزه‌ علميه‌ قم‌ و يا حوزه علميه خراسان صادر گرديده ‌است‌ در اختيار داشته باشند.

تبصره ۴: اگر در هر صورتی اصل مدرک تحصیلی ارائه نشود می بایست کل مبلغ  شهریه ثابت و متغیر بابت نداشتن مدرک به حساب دانشگاه واریز شود.

تبصره ۵: پذیرفته شدگانی که قادر به ارائۀ اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل أخذ کارشناسی را ارائه نمایند که علاوه بر ذکر معدل دورۀ کارشناسی در آن قید شده باشد که اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت  علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

برای دریافت گواهی تایید مدرک و معدل اینجا را کلیک کنید.

2-        اصل و تصویر گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل أخذ کارشناسی (لیسانس) برای آن دسته از داوطلبانی که با توجه به مفاد آیین‌نامه ادامه تحصیل دانش آموختگان رتبه اول دوره کارشناسی، با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند. «دریافت فرم تأییدیه رتبه اول»

3-        اصل شناسنامه به همراه یک سری کپی از تمام صفحات آن.

4-        اصل کارت ملی به همراه یک سری کپی (پشت و رو).

5-        شش قطعه عکس 4*3 تمام رخ، رنگی تهیه شده در سال جاری ، پشت نویسی شده با زمینه سفید (اطلاعات مورد نیاز جهت پشت نویسی عکس : نام ، نام خانوادگی و کد ملی با خط خوانا). عکس ارائه شده شرایط ذیل در آن لحاظ شده باشد.

عکس 4*3 رنگی و زمینه سفید باشد.

فاقد اثر مهر، منگنه و یا هرگونه لک باشد.

تصویر کل فضای عکس را پوشانده باشد و حاشیه و یا تصویر زائد نداشته باشد.

تصویر داوطلب فاقد عینک آفتابی یا کلاه باشد.

تصویر داوطلب تمام رخ و تا شانه‏ ها مشخص و نمایان باشد.

عکس در سال جاری گرفته شده باشد.

جنس عکس، کاغذ مخصوص عکس باشد.

پوشش برای آقایان به صورت رسمی و بدون پوشش ارگان یا سازمان خاصی باشد.‏

عکس بانوان، با چادر یا مقنعه باشد و شئونات اسلامی رعایت شده‌باشد.

6-        مدرک مربوط به نظام وظیفه برادران که شامل یکی از موارد زیر باشد:

اصل کارت پایان خدمت به انضمام یک برگ تصویر پشت و روی آن.

 کارت معافیت به انضمام یک برگ تصویر پشت و روی آن.

· تصویر دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت برای مشمولین خدمت نظام وظیفه عمومی.
گواهی اشتغال به خدمت برای سازمان یا ارگان‌های نظامی مانند سپاه و ... که خدمت در آن مراکز، شامل معافیت هم می‌شود.

جهت مشاهده مقررات نظام وظیفه عمومی اینجا را کلیک کنید.

تبصره : کلیه پذیرفته‌شدگان ذکوری که طبق ضوابط، تمایل به استفاده از معافیت تحصیلی توسط این مرکز را دارند، باید فرم تکمیل شده مربوطه را روز ثبت نام به مسئولین تحویل دهند. برای دریافت فرم اینجا را کلیک کنید. برای صدور معافیت های تحصیلی می بایست به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه کرده و بعد از دریافت کد سخا، درخواستتان را از طریق سایت نظام وظیفه ارسال بفرمایید.

تذکر مهم: طلاب گرامی که از معافیت تحصیلی حوزه علمیه استفاده می کنند می بایست مجوز تحصیل همزمان در دانشگاه را از مرکز مدیریت دریافت و به جای وضعیت نظام وظیفه در زمان ثبت نام اینترنتی مجوز اسکن و در سامانه ثبت نام بارگزاری کنند و در زمان ثبت نام حضوری اصل مدرک تحویل دانشگاه شود.

7-        مدارک مربوط به سهمیه انتخابی پذیرفته شدگان.

تبصره : در این زمینه، چنانچه مدارک مربوط به سهمیه پذیرفته‌شدگان تا قبل از نیم سال اول 97-9تحویل داده نشود، ثبت نام داوطلب کان لم یکن تلقی می‌گردد.

8-        حكم‌ مرخصی‌ سالانه‌ یا موافقت‌ كتبی و بدون‌ قید و شرط سازمان‌ متبوع‌ برای كارمندان‌ دولت.

 

مرحله سوم: پرداخت الکترونیکی

پذیرفته شدگان گرامی لازم است بعد از ثبت‌نام حضوری و دریافت شماره دانشجویی و رمز عبور (در محل ثبت نام) به سامانه مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) مراجعه نموده و علی الحساب شهریه ثابت ترم اول را به مبلغ 5000000 ریال از طریق این سامانه به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

تذکر1: همراه داشتن کارت بانکی عضو شتاب همراه با رمز دوم الزامی است.

تذکر2: تخفیف دانشجویان طبق آیین نامه مالی دانشجویی تا پایان ترم و پیش از شروع آزمون‌ها ثبت می‌شود برای اطلاع از آیین نامه مالی (شهریه، تخفیفات و ...) اینجا را کلیک کنند.

جهت مشاهده راهنمای پرداخت الکترونیکی اینجا را کلیک کنید

برای پرداخت الکترونیکی شهریه ثابت وارد سامانه مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) شوید.

مرحله چهارم: شرکت در جلسه توجیهی

زمان برگزاری جلسه توجیهی برای پذیرفته شدگان از ساعت 14:15 الی 15:15 می باشد.‌ (‌شرکت کلیه پذیرفته شدگان در جلسه‌ توجیهی الزامی می‌باشد‌)

اهداف جلسه‌ توجیهی در دو بخش دنبال می‌شود:

1- توضیح ‌نکات ‌فنی ‌(‌نحوه تحصیل، شرکت در کلاس‌ها و ... در مرکز آموزش الکترونیکی).

2- توضیح ‌آیین‌نامه‌های دانشجویی و نکات مهم آموزشی پیرامون شیوه تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکی.

تذکرات مهم :

 برای هر یک از پذیرفته‌شدگان جهت ورود به سایت و استفاده از امکانات آموزشی آن، شماره کاربری و رمز عبوراختصاص یافته است. شماره کاربری جهت ورود به سایت همان شماره دانشجویی است که در روز ثبت نام به پذیرفته‌شدگان اعلام می‌شود. شماره کاربری و رمز عبور سایت جهت شرکت در کلاس‌ها در کارگاه توجیهی به دانشجویان ارائه خواهد شد.

 ترم تحصیلی نیمسال اول 97-9از تاریخ ثبت نام آغاز خواهد شد.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در زمان اعلام شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از تحصیل تلقی می‌شود.

مدارک درخواستی لازم است به صورت کامل تحویل داده شود.

تذکر مهم: ثبت نام برای رشته های علوم قرانی گرایش مستشرقان و نهج البلاغه گرایش اجتماعی، سیاسی و حقوق عمومی به صورت مشروط می باشد و در صورت به حد نصاب رسیدن کلاسها تشکیل خواهد شد. 

 پذیرفته شدگان می‌توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات کامل تر، در ساعات اداری، با اداره خدمات آموزشی مرکز، با شماره 02151290 داخلی 11 از ساعت 9 الی 12 تماس حاصل فرمایند.

موفق و پیروز باشید

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث 

 


١٧:٠٠ - چهارشنبه ١٤ شهريور ١٣٩٧    /    عدد : ١٤٣٣    /    تعداد نمایش : ٢٦٧٦


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید: