اخبار > ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی‌ارشد بدون کنکور بهمن 99

 


  چاپ        ارسال به دوست

ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی‌ارشد بدون کنکور بهمن 99

باسمه تعالی

اطلاعیۀ مراحل، تاریخ، مدارک مورد نیاز و نحوۀ ثبت­ نام

پذیرفته ­شدگان نهایی مقطع کارشناسی ­ارشد مرحلۀ تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ـ سال 1399

ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای پذیرفته­ شدگان این مرحله، به اطلاع می‌رساند ثبتنام صرفاً به صورت اینترنتی (غیرحضوری) انجام می­ شود و خواهشمند است اکیداً از مراجعۀ حضوری به دانشگاه و واحدهای تابعه خودداری فرمایید. برای مشاهدۀ پذیرفته­ شدگان مرحلۀ تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 1399 اینجا را کلیک کنید.

ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری) از تاریخ 22 تا 25 دی 1399 برگزار می گردد.

کدرشته­ محل ­ها

رشته

کدرشته

علوم و معارف قرآن گرايش تفسيراجتماعی

12352

علوم حديث گرايش تفسيراثری

12424

علوم حديث گرايش نهج ­البلاغه

12425

علوم حديث گرايش كلام و عقايد

12426

فقه و مبانی حقوق اسلامی

12551

 

فرآیند ثبت­ نام اینترنتی (غیرحضوری)

ردیف

فرآیند ثبت ­نام

توضیحات

1

مطالعۀ دقیق اطلاعیه توسط پذیرفته­ شده

.....

2

ورود به سامانۀ پذیرش اینترنتی (غیرحضوری)

ـ برای راهنمای ورود اطلاعات اینجا را کلیک کنید.

ـ برای ورود به سامانۀ پذیرش اینجا را کلیک کنید.

3

بارگزاری اسکن مدارک اعلام­ شده در همین اطلاعیه

.....

4

دریافت رسید پس از تکمیل و ثبت اطلاعات

.....

5

بررسی مدارک بارگزاری شده و اختصاص شماره دانشجویی توسط کارشناس ثبت نام

برای مشاهدۀ شماره دانشجویی (از تاریخ 5 بهمن1399) اینجا را کلیک کنید.

دریافت شمارۀ دانشجویی توسط دانشجو

6

پرداخت شهریه به صورت آنلاین از طریق سامانۀ جامع آموزشی (ناد)

ـ برای راهنمای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید.

ـ برای راهنمای پرداخت شهریه اینجا را کلیک کنید.

ـ برای ورود به سامانۀ ناد اینجا را کلیک کنید.

 

مدارک لازم برای بارگزاری در سامانۀ ثبت ­نام اینترنتی (غیرحضوری)

ردیف

نوع مدرک (فایل اسکن­ شده)

توضیحات

1

اصل مدرک کارشناسی
یا مدرک سطح 2 یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسۀ فارغ التحصیلی با ذکر معدل

ـ دانش آموختگی پذیرفته ­شدگان، حداکثر تا تاریخ 30/11/99 الزامی است.

2

تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی معتبر

تذکر: اصل یکی از مدارک معتبر اقامتی [اتباع خارجی]

.....

3

عکس تما­م ­رخ با اندارۀ 4*3 جدید (سال جاری)

مشاهدۀ مشخصات عکس

4

مدرک مشخص­ کنندۀ وضعیت نظام وظیفۀ [برادران]

دریافت مقررات نظام وظیفه

5

اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران

اصل مدارک به همراه مدارک درخواست شده از طریق پست ارسال گردد.

6

حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت

ـ کلیۀ پذیرفته­ شدگان می ­بایست اصل مدارک اعلام­ شده در جدول بالا را به بخش بایگانی دانشگاه، در بازۀ زمانی 11 الی 23 بهمن99 از طریق پست تحویل دهند. از این رو لازم است مطابق اطلاعیه ای که در هفته­ های آینده در سایت دانشگاه قرار می ­گیرد، نسبت به ارسال یا تحویل اصل مدارک اقدام کنند. بدیهی است از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

نکات مهم مدارک آموزشی:

ـ پذيرفته­ شدگانی­ كه­ به­ دلايلی­ قادر به­ ارائۀ­ اصل­ مدرک­ كارشناسی نمی ­باشند، لازم­ است­ اصل­ گواهی­ تاييد شده­ توسط دانشگاه­ يا موسسۀ­ آموزش­ عالی­ محل ­اخذ كارشناسی­ را ارائه­ کنند. برای دریافت فرم اینجــــــا را کلیک کنید.

ـ معدل­ ليسانس­ پذيرفته­­ شده­ بايد با معدلی­ كه­ قبلاً در زمان ثبت­ نام برای شركت در آزمون به­ سازمان سنجش­ اعلام­ نموده­، يكسان­ باشد. بديهی است از ثبت­ نام قطعی آن دسته از داوطلبانی كه دارای مغايرت معدل باشند خودداری خواهد شد.

ـ شروع کلاس­ها در نیمسال دوم 1399-1400 از تاریخ 2 اسفند 1399 می­ باشد. بدیهی است دروس نیم­سال اول در تاریخ اعلام ­شده برای پذیرفته­ شدگانی که مدارک را به صورت کامل بارگزاری و شهریۀ اعلام شده را پرداخت کرده­ اند در سامانۀ مشاهده دروس فعال خواهد شد.

ـ انتخاب واحد نیم­سال اول توسط کارشناسان مرکز در سامانۀ مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) انجام خواهد شد و دانشجویان نیازی به انجام اقدام خاصی در این مورد ندارند.

ـ پذیرفته ­شدگانی که دارای مدرک دانشگاهی(یا حوزوی) هستند و قصد معادل­سازی(تطبیق واحد) دروس خود را دارند، می­ بایست منتظر اطلاعیۀ مربوط درسایت باشند و مطابق اطلاعیه و دستورالعمل تطبیق واحد اقدام کنند.

برای مشاهده و دریافت آیین­ نامۀ آموزشی مقطع کارشناسی ­ارشد اینجا را کلیک کنید.

 - پس از انجام امور ثبت‌نام، زمان برگزاری جلسات توجیهی(راهنمایی آموزشی و فنی دانشجو و توضیح بخش‌های مختلف سایت و سامانه‌های مرکز) متعاقباٌ از طریق سایت مرکز اطلاع‌رسانی خواهد شد. برای مشاهدۀ راهنمای جامع دانشجویان اینجــــــا را کلیک کنید.

پرداخت شهریه:

پذیرفته­ شدگان گرامی می­ بایست پس از طی مراحل ثبت­ نام، دریافت شمارۀ دانشجویی و دریافت رمز عبور، به سامانۀ مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) مراجعه نموده و نسبت به پرداخت الکترونیکی (آنلاین) شهریۀ ثابت نیمسال اول در دورۀ مجازی به مبلغ 8.200.000 ریال اقدام کنند. مهلت پرداخت شهریۀ متغیر تا قبل از شروع آزمون­های پایانی نیمسال دوم (خرداد 1400) است. پس از شروع نیمسال تحصیلی، اطلاعیه­ ای برای بررسی درخواست­های تخفیفات مالی فعال خواهد شد که بر اساس آن، امکان ارائۀ درخواست توسط دانشجویان فراهم خواهد شد.

تذکر1: پرداخت شهریۀ ثابت نیمسال اول، می­ بایست از طریق کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب با رمز دوم انجام شود.

تذکر 2: امکان تقسیط کل شهریه (ثابت و متغیر) در هر نیمسال تحصیلی تا قبل از شروع امتحانات همان نیمسال، فراهم است.

 


*لینک ورود به سامانۀ ثبت­ نام اینترنتی (غیرحضوری)*


٠٩:٤٠ - شنبه ٢٠ دی ١٣٩٩    /    عدد : ٢٢٨٢    /    تعداد نمایش : ٢٣٢٥


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید: