اخبار > اطلاعیۀ تاریخ مراجعه و مدارک ثبت نامی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1397

 


  چاپ        ارسال به دوست

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ورودی مهر 97

اطلاعیۀ تاریخ مراجعه و مدارک ثبت نامی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1397

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ورودی مهر 97


 

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلْعِلْمُ نُورٌ یُقْذِفُهُ اللهُ فی قَلْبِ مَنْ یَشاء

رسول گرامی اسلام می‌فرمایند‌: «علم نوری است که خداوند در قلب هر کسی که شایستگی آن را داشته باشد قرار می‌دهد»


ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به حضور پذیرفته شدگان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث؛ از اینکه به جمع نورانی جویندگان احادیث ناب اهل بیت (علیهم السلام) پیوسته اید، مفتخریم و موفقیت روز افزون همۀ عزیزان را از خداوند متعال خواستاریم. 
ملاک دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان با شیوه تحصیل الکترونیکی (مجازی) با کد رشته‌های ذیل، این اطلاعیه می‌باشد.

 

کد رشته محل

عنوان رشته

32840

علوم قرآن و حدیث

32841

فقه و حقوق اسلامی

49044

روانشناسی

 

نتایج نهایی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی (کارشناسی) سال 1397

مراحل کلی ثبت نام به شرح ذیل است:

1. ثبت نام اینترنتی

2. تحویل مدارک ثبت نام (به صورت حضوری در نمایندگی های تعیین شده )

3. پرداخت الکترونیکی شهریه (در مکان ثبت نام)

4. شرکت در جلسه توجیهی



مرحله اول: ثبت نام اینترنتی

پذیرفته شدگان لازم است نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی (شروع از تاریخ 1397/06/26) اقدام نموده و رسید پرینت شده در پایان ثبت نام اینترنتی را ارائه نمایند.

(برای مشاهده نمونه رسید اینجا را کلیک کنید.)

جهت تکمیل فرم مذکور لازم است مدارک مورد نیاز ذیل، اسکن شده و به صورت الکترونیکی از طریق فرم ثبت نام اینترنتی ارسال شود.

جهت تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی اینجا را کلیک کنید.

مرحله دوم: تحویل مدارک ثبت نام (به صورت حضوری)

پذیرفته شدگان گرامی لازم است طبق جدول زمان بندی ذیل، به همراه مدارک زیر برای ثبت‌نام به یکی از نمایندگی‌های زیر مراجعه بفرمایند.

 

نمایندگی محل ثبت نام

روز ثبت نام

تاریخ ثبت نام آدرس

شماره تماس

تهران

یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه

97/07/01

97/07/02

97/07/03

شهرری - ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم (علیه السلام)- مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن وحدیث

02151290

داخلی 11

قم

یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه

97/07/01

97/07/02

97/07/03

قم، میدان هفتادودوتن، بزرگراه امام علی (ع)، به طرف جمکران،کیلومتر6،موسسه دارالحدیث

02151290

داخلی 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زمان تحویل مدارک از ساعت الی 13 می‌باشد. (در زمانی خارج از ساعت اعلام شده هیچ مدرکی اخذ نخواهد شد)

حضور شخص پذیرفته‌شده جهت انجام امور ثبت نام و تحویل مدارک الزامی می‌باشد.

از پذیرفته شدگانی که ثبت نام اینترنتی مرحله قبل را انجام نداده باشند ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

توجه: دانشجویانی که به هر علتی نمی توانند برای ثبت نام در یکی از نمایندگی های فوق حضور پیدا کنند می‌توانند به یکی از نمایندگی های داخل کشور مرکز مراجعه نموده و مدارک ثبت نامی را تحویل نمایند. حتما قبل از مراجعه به نمایندگیهای مرکز با شماره تماس 02537176339 تماس حاصل شود و هماهنگی به عمل آید.

برای مشاهده مراکز نمایندگی مرکز آموزش الکترونیکی در داخل کشور اینجا را کلیک کنید.


مدارک مورد نیاز:

  1. اصل و تصویر مدرک تحصیلی بر اساس جدول زیر

  

 ردیف

مورد (دیپلم ‌یا مدرک‌ تحصیلی)

ارائه مدرک + یک نسخه تصویر تأییدیه

توضیح و موارد بررسی

1-1

نظام‌قدیم‌آموزش‌متوسطه

اصل‌ یا گواهی ‌مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره شش ساله دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضاء مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم

- بخش ‌و شهرستان ‌محل‌ اخذ دیپلم، سال ماقبل و دوسال ماقبل دیپلم می‌بایست با سه سال تحصیل مندرج ‌در لیست یکسان باشد.

- تاریخ اخذ دیپلم در هر یک از رشته‌های ‌تحصیلی نیمسال اول‌ و دوم باید حداکثر تا پایان 97/6/31 باشد.

1-2

گواهی‌ تحصیلی‌سال‌ ما قبل و2 سال ‌‌ماقبل دیپلم‌ با‌ درج‌‌ بخش‌ و شهرستان‌ محل‌تحصیل با مهرو امضاء‌ مدیردبیرستان و یا‌ هنرستان با درج ‌بخش‌ و شهرستان ‌سال‌‌ ماقبل‌ و2 سال ‌قبل از دیپلم

1-3

اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم باقید معدل کتبی   با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش

رشته‌های ‌تحصیلی ‌گزینش‌ صرفاً براساس ‌سوابق‌تحصیلی‌ (معدل‌کتبی)

2-1

نظام‌جدیدآموزش‌متوسطه

اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی با مهر و امضاء مدیر مرکز پیش‌دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی

- تاریخ اخذ دوره پیش‌دانشگاهی در هر یک‌ از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول و دوم باید حداکثر تا پایان 97/6/31 باشد.

- بخش‌ و شهرستان ‌محل‌ اخذ مدرک‌ دوره‌‌ پیش‌دانشگاهی، اخذ دیپلم‌ و سال ‌ماقبل ‌از دیپلم‌ می‌بایست با سه‌ سال تحصیل مندرج در لیست یکسان باشد.

2-2

اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش‌دانشگاهی (ریاضی ‌فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر) با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش

2-3

اصل ‌مدرک‌‌ یا گواهی‌‌ دیپلم‌‌ متوسطه‌‌ نظام‌جدید با مهر و امضاء مدیر دبیرستان ‌و‌ یا هنرستان با درج بخش و شهرستان‌ محل اخذ مدرک

2-4

اصل ‌مدرک‌ و ‌یا گواهی ‌سال‌ ما قبل‌دیپلم‌ با مهر و امضاء مدیر دبیرستان‌ و ‌یا هنرستان‌ با درج‌ بخش و شهرستان ‌محل اخذ مدرک

2-5

اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام جدید (ریاضی ‌فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش

داوطلبانی که متقاضی ترمیم نمرات دروس امتحان نهایی سال سوم خود بوده‌اند لازم است کارنامه ترمیم و ارتقای نمره دروس امتحان نهایی با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش را ارائه نمایند.

3

مدرک ‌معادل‌کاردانی‌ ‌ویژه دانشجویان اخراجی ‌و انصرافی

اصل مدرک و یا گواهی دانش‌آموختگی در دوره‌ی معادل

در خصوص ‌دارندگان ‌مدرک‌ معادل‌ مفاد بخشنامه شماره 77633/2 مورخ 92/5/28 معاونت ‌آموزشی‌ وزارت‌ متبوع‌ ملاک ‌عمل بوده و بررسی‌های لازم می‌بایست براساس این بخشنامه صورت‌گیرد. ضمنا قبولی ‌پذیرفته‌شدگان دارای مدرک معادل که مشمول مفاد بخشنامه‌ مذکور نمی‌باشند، لغو خواهد شد.

4

دارندگان‌مدرک کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی

اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی (فوق دیپلم)

تاریخ اخذ مدرک ‌کاردانی حداکثر تا تاریخ 97/6/31

5

‌دارندگان‌مدرک کاردانی ‌گروه ‌آموزشی پزشکی

اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی (فوق دیپلم)

اصل‌ و یا گواهی ‌مدرک ‌کاردانی ‌پیوسته ‌آموزشکده‌های فنی‌ و حرفه‌ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش

پایان ‌طرح‌ نیروی ‌انسانی به‌ تاریخ حداکثر 97/6/31 برای رشته‌های ‌تحصیلی ‌نیمسال اول و یا 97/11/30 برای ‌رشته‌های تحصیلی نیمسال دوم باشد.

6

دارندگان مدرک کاردانی پیوسته

با قید تاریخ اخذ مدرک ‌کاردانی حداکثر تا 97/6/31 و شرط معدل برای ثبت‌نام ملاک نمی‌باشد

7

دارندگان مدرک کاردانی پیوسته

کارمندان دولت

اصل یا گواهی تحصیلی سال اول، دوم و سوم دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضاء مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل اخذ مدرک

--------------

تذکر 1با توجه به اینکه مبنای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سنجش معدل کتبی دیپلم می باشد، لازم است دارندگان مدرک کاردانی، علاوه بر مدارک دیگر این گروه، اصل و تصویر مدرک دیپلم یا کارنامه (دارای معدل کتبی دیپلم) را نیز به همراه داشته باشند.

تذکر2: اگر در هر صورتی اصل مدرک تحصیلی ارائه نشود می بایست مبلغ 5000000 ریال (پانصد هزار تومان) بابت نداشتن مدرک به حساب دانشگاه واریز شود.

تذکر 3: دانشجویانی که درخواست انجام معادل سازی دروس (تطبیق واحد) دارند، می بایست در روز ثبت نام حضوری، ریز نمرات ممهور به مهر آموزش محل تحصیل قبلی خود را به مسئول ثبت نام تحویل دهند.

2. تاییدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی): كليه پذيرفته‌شدگان مي‌بايست به همراه تصوير گواهي پيش‌دانشگاهي و یا دیپلم نظام قدیم خود به «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائيديه‌ تحصيلي (ارزش تحصيلي) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصيل خود را درخواست نمايند و رسيد آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.كليه پذيرفته‌شدگان حتماً نام‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالي محل تحصيل خود را در فرم «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» اعلام نمايند.

3. اصل شناسنامه و یک سری کپی از تمام صفحات

4. اصل کارت ملی به همراه یک سری کپی (پشت و رو)

5. شش قطعه عکس 4*3 (برای مشاهده مشخصات عکس اینجا را کلیک کنید.)

6. اصل مدرک وضعیت نظام وظیفه و کپی از آن که شامل یکی از موارد زیر باشد:

اصل کارت پایان خدمت به انضمام یک برگ تصویر پشت و روی آن.

 کارت معافیت به انضمام یک برگ تصویر پشت و روی آن.

تصویر دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت برای مشمولین خدمت نظام وظیفه عمومی. 
گواهی اشتغال به خدمت برای سازمان یا ارگان‌های نظامی مانند سپاه و ... که خدمت در آن مراکز، شامل معافیت هم می‌شود.

جهت مشاهده مقررات نظام وظیفه عمومی اینجا را کلیک کنید.

تبصره : کلیه پذیرفته‌شدگان ذکوری که طبق ضوابط، تمایل به استفاده از معافیت تحصیلی توسط این مرکز را دارند، باید فرم تکمیل شده مربوطه را روز ثبت نام به مسئولین تحویل دهند. برای دریافت فرم اینجا را کلیک کنید. برای صدور معافیت های تحصیلی می بایست به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه کرده و بعد از دریافت کد سخا، درخواستتان را از طریق سایت نظام وظیفه ارسال بفرمایید.

تذکر مهم: طلاب گرامی که از معافیت تحصیلی حوزه علمیه استفاده می کنند می بایست مجوز تحصیل همزمان در دانشگاه را از مرکز مدیریت دریافت و به جای وضعیت نظام وظیفه در زمان ثبت نام اینترنتی مجوز اسکن و در سامانه ثبت نام بارگزاری کنند و در زمان ثبت نام حضوری اصل مدرک تحویل دانشگاه شود.

 7. اصل و تصویر حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط

8. اصل و تصویر یکی ازمدارک اقامتی (گذرنامه یا کارت هویت یا کارت آمایش یا برگ تردد خروج مدت دار) ویژه اتباع خارجی

9. اصل و تصویر مدارک معتبر دال بر امکان استفاده از سهمیه (ایثارگری، رزمنده و ...)

10. اصل ‌وکپی دفترچه بیمه (درصورت دارا بودن) اعم از خدمات درمانی، تامین اجتماعی، ارتش و...


مرحله سوم: پرداخت الکترونیکی شهریه

پذیرفته شدگان گرامی لازم است بعد از ثبت‌نام حضوری و دریافت شماره دانشجویی و رمز عبور (در محل ثبت نام) به سامانه مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) مراجعه نموده و علی الحساب شهریه ثابت ترم اول را به مبلغ 2500.000 ریال (دویست و پنجاه هزار تومان) از طریق این سامانه به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

رشته

شهریه ثابت

علوم قرآن و حدیث

 

3.836.875 ریال

فقه و حقوق اسلامی

روانشناسی

 

تذکر 1: تخفیف دانشجویان طبق آیین نامه مالی دانشجویی تا پایان ترم و پیش از شروع آزمون‌ها ثبت می‌شود برای اطلاع از آیین نامه مالی (شهریه، تخفیفات و ...) اینجا را کلیک کنند.

تذکر 2: همراه داشتن کارت بانکی عضو شتاب همراه با رمز دوم الزامی است.

تذکر 3: جهت مشاهده راهنمای پرداخت الکترونیکی اینجا را کلیک کنید.

تذکر 4: برای پرداخت الکترونیکی شهریه ثابت وارد سامانه مدیریت اطلاعات آموزشی (ناد) شوید.


مرحله چهارم: شرکت در جلسه توجیهی

زمان برگزاری جلسه توجیهی برای پذیرفته شدگان از ساعت 14:15 تا 15:15 می باشد.‌ (‌شرکت کلیه پذیرفته شدگان در جلسه‌ توجیهی الزامی می‌باشد‌)

اهداف جلسه‌ توجیهی در دو بخش دنبال می‌شود:

1ـ توضیح ‌نکات ‌فنی ‌(‌نحوه تحصیل، شرکت در کلاس‌ها و ... در مرکز آموزش الکترونیکی)

2ـ توضیح ‌آیین‌نامه‌های دانشجویی و نکات مهم آموزشی پیرامون شیوه تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکی


تذکرات مهم:

- برای هر یک از پذیرفته‌شدگان جهت ورود به سایت و استفاده از امکانات آموزشی آن، شماره کاربری و رمز عبوراختصاص یافته است. شماره کاربری جهت ورود به سایت همان شماره دانشجویی است که در روز ثبت نام به پذیرفته‌شدگان اعلام می‌شود. شماره کاربری و رمز عبور سایت جهت شرکت در کلاس‌ها در کارگاه توجیهی به دانشجویان ارائه خواهد شد.

- ترم تحصیلی نیمسال اول 98-97 از تاریخ ثبت نام آغاز خواهد شد.

- انتخاب واحد نیمسال اول توسط دانشگاه و نیمسال های بعدی توسط دانشجو انجام می پذیرد.

- تایید نهایی ثبت نام پذیرفته شدگان منوط به انجام مراحل ثبت نام اینترنتی، تحویل مدارک ثبت نام و واریز شهریه در زمان ثبت نام حضوری می باشد.

- عدم مراجعه پذیرفته شدگان در زمان اعلام شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از تحصیل تلقی می‌شود.

- مدارک درخواستی لازم است به صورت کامل تحویل داده شود.

- جهت مشاهده راهنمای جامع دانشجویان اینجا را کلیک کنید

- جهت مشاهده آئین نامه آموزشی اینجا را کلیک کنید.

پذیرفته شدگان می‌توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات کامل تر، در ساعات اداری، با اداره خدمات آموزشی مرکز، با شماره 02151290 داخلی 11 از ساعت الی 12 تماس حاصل فرمایند.

 

موفق و پیروز باشید

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث


١٨:١٤ - چهارشنبه ٢١ شهريور ١٣٩٧    /    عدد : ١٤٤٦    /    تعداد نمایش : ٦٨٢٣


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید: